- Fredag

Jag och Linnea sitter beredda att hoppa på bussen och fara in mot stan, vidare till henne och sedan hem till Karin för fest ikväll. Sjukt roligt, hennes fester är en av mina favoriter måste jag säga. Vi köpte nyss varsin snygg klänning och lite choklad vilket bara gör kvällen bättre.

Har fått lånat boken Undrens tid av Maria också som jag ska försöka läsa. Man grinar tydligen en hel del av den,  det är boken till A walk to remember som jag inte har sett. Den ska va bra och grinvänlig den också.

Kommentarer
Postat av: karin

Ja visst är mina fester bra :) hih

2008-11-21 @ 17:10:57
URL: http://kaariinolsson.blogg.se/
Postat av: Liene

Kul at det finsn bok till den filmen:) Altså a walk to remeber.

2008-11-23 @ 18:47:35
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är världens bästa grin film/bok! tänk, erika werner gråter till den!

2008-11-23 @ 22:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0