- Fredag

Nu är jag hemma hos mamma, det är skönt faktiskt. Blir nog så att jag flyttar tillbaka hit. Vi har nyss ätit tacos och ikväll blir det idol.

Skulle hämta hem prison break när jag var här, men nu visar det sig att båda säsongerna är spårlöst försvunna. Jag som skulle ha maraton med Christoffer i helgen. Men jag ska leta. Måste ha packat ner dom eller lånat ut dom. Så jag ska höra mig omkring.

Fars dag på söndag, vad ska ni ge er pappa? Min får nöja sig med ett vackert kort som jag gjorde på den fem timmar långa bildlektionen idag. Så köpte jag choklad.. på Rusta.

Kommentarer
Postat av: angelica

haha så sant, tycker det är jobbigt att stå för maten en hel helg bara XD



Alltså nu skäms jag, är det fars dag nu på söndag? ;o

2008-11-07 @ 17:48:01
URL: http://angelicabe.blogg.se/
Postat av: Jen

Aaaha okej flyttar hon med den där killen dir också som hon blev tillsammans me i första boken?

2008-11-07 @ 18:17:38
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0