- Onsdag

Jag tog bort min gamla blogg, tänkte jag skulle ha en seriös istället och då kan man ju inte heta håkans. Tänk när jag blir sveriges största bloggare, så kommer jag få svara på en massa frågor om varför jag heter Håkans.blogg.se (fast med o). Nä, det är mycket lättare så här.

Jag har flyttat in i min systers lägenhet medan hon är på Malta i tre veckor. Maria kom hit idag så vi har sett på Project Runway och snart blir det Sex and the city. Varför blir jag alltid tjock när Maria tittar förbi?

Idag när jag var ute och gick så kastade jag sten vilt omkring mig, ibland kan det vara uppfriskande, det bästa är när dom krossas så som stenarna gör när man skjuter med slangbågen på Jamtli ni vet. Men idag råkade två pojkar (omkring sju år) vara ivägen, tur att dom hade cykelhjälm.

Nä vem försöker jag lura? Klart jag inte kommer vara seriös i mitt bloggande, jag har inget att skriva om. Just nu samtalar jag med Simon, men det är rätt dött. Maria bjöd i alla fall på årets sommarplåga ! Jag skrattar så jag kissar.

Den här bloggen ska vara HAHAHAHHAHA GRAPE ÄR FÖR SNYGG. Vad håller hon på med när jag inte ser egentligen? Detta fick jag se nu..


Just  ja: Den här bloggem ska inte vara officiell förens jag har fått den lite innehållsrik.

Bye's

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0