- Onsdag

Idag är det en tv- dag. Jag klev upp 5 i morse och började jobba 6.20. Innan det var Maria och Linnea här så vi skrattade, tittade på film och färgade mitt hår. Dagen innan det var Manuel, Mårten, Erik, Niklas, Lisa, Johanna, Maria och Daniel här. Det var händelserikt. Och snart kommer Manuel. + nån mer på köpet, antar jag.

Jag blir så himla less. Det är bara en som riktigt fattar hur det känns.
Som om man bara duger när det är nåt som behövs.
Som en kamel.



Linnea, du vet att jag älskar dig mest.
Saknar de gamla tiderna, då var vi alla lika; men vi klarade oss bra ändå.
Är det ingen som minns?

Nu är det sex and the city med Maria, jag väntar med spänning på Project Runway. Vi äter nåt underbart som Maria fixat. Värmda hallon och blåbär med smält vit choklad och gammaldags gräddglass.

Bye's.

Kommentarer
Postat av: johanna

Jag minns :') Vad färgade du för färg?

2008-07-24 @ 00:32:37
URL: http://johansa.blogg.se/
Postat av: maria

jag kan det där med godsaker!

allvarligt, ikväll smällere!

2008-08-01 @ 14:15:05
URL: http://mariagrape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0