- Måndag

Jag skulle nog aldrig klara av att vara busschaufför. För det första är det sjukt mycket folk och baciller som samlas, jag skulle bli hypokondriker, för det andra så blir jag åksjuk.

Maria och jag var på stan idag. Gissa vad vi gjorde? Oja, köpte yranbiljetter!



Sommaren i år har varit absolut sämst. Bra att man har jobbat istället, men nu längtar jag absolut efter sol! Därför ska jag och Maria dra iväg på en sista minuten, så vi hämtade resetidningar idag som jag sitter och tittar i. Det är nästan självmord, jag längtar så jag spricker. Dessutom var mina kamrater här igår så vi planerade stockholmresan!

Mina favortitisar just nu:
1. Blue Keld- Persika eller jordgubb/hallon. En dricka som är god, lätt och somrig.
2. Mina hemligheter- en bok av Sophie Kinsella. Spännande, tjejig och humoristisk.
3. Tele2 Reklamen- vad gör dina föräldrar när du är utomlands. Sjukt rolig.


Kommentarer
Postat av: johanna

Jajävlar! Inte länge kvar till yran nu ju :)

2008-07-21 @ 21:10:06
URL: http://johansa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0