- Fredag

Nu skriver jag första inlägget från nya datorn :) Den funkar finfint, super nöjd!


Är det nån mer än jag som håller för öronen varje gång en nedladdningsreklam kommer på MTV för att slippa den där otroligt fula rösten? Det är nån ny tjej som snackar och jag kan inte få: smsa till 72077, 72077 ur huvudet. så säger hon inte sju utan schu. Usch.

Jag har suttit och tittat runt på en del bloggar. Det är otroligt vad folk skriver tråkiga saker och inte är det någon som bryr sig, finns det dessutom inte bilder är det outhärdligt. En blogg är ju som en dagbok, man ska skriva vad man tänker och känner och sånt inte vad man gör hela dagarna. Det är inte intressant att veta att hon och hon var på stan idag och nu ska dom äta middag på verandan, tycker jag i alla fall men var god säg emot mig. När jag skriver detta börjar jag tänka på läsjournalen vi skrev i årskurs 6-9 då man skulle skriva om böckerna man läser. I cirka tre år skrev jag vad böckerna handlar om men aldrig vad jag tyckte om dem, eller kanske ett litet: Den var bra men lite dålig. När jag tillsist började skriva egna tankar och reflektioner kom MVG:na flygande. Nästan då.
Det jag försöker säga är att: Man vill veta vad folk tänker och tycker, inte att dom gått med hunden (undantag om Naken-Janne kom cyklandes under promenaden).

Därför, min vän, ska jag börja skriva sådana blogginlägg och ta bloggvärlden med storm.
Ska bara sätta mig ner och tänka ett tag. Gud, nu har jag lovat för mycket.

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0