- Intressant

Jag handlade kläder igår som om jag aldrig sett de förr. Fyra stycken byxor, tre tröjor, två t-shirts, en nyårsklänning, strumpor, strumpbyxor, örhängen, glas och doftljus. Doftljusen luktar lakrits, kladdkaka och kanelbullar. Jag är riktigt nöjd med mina inköp och mer än redo för morgondagen.

Jag kommer åka in till stan för att träffa Simon en sväng och sedan fara vidare till Maria. Sen blir det firande inför det nya året. Ska säga tack och adjö till 2008 med en sammanfattning här senare, har jag planerat.

Har inte fått tag på Linnea under hela dagen, jävligt. Jag ville ju höra om hon trots allt ville möta 2009 med mig i morgon, men hon stannar väl antagligen i Edsåsdalen.

Jag vet i alla fall vilken utveckling min blogg ska få till nästa år. Ett intressant fakta (det räcker med att jag tycker det är värt att veta) per dag. Jag tror det kan bli kul. Ni ska få ett smakprov här:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0