- Ryck i öga

Jag sitter hemma hos min syster, ska sova här för vi ska upp i ottan i morgon och fara till Sundsvall. Då blir det Ikea och Gina tricot minsann! Sen ska jag fundera på det här med ny mobil också.

Jag har varit hos Linnea från torsdag tills nu. Vi har spenderat cirka 72 timmar i sängen framför tvn och datorn. Det är nåt som bara vi gör. Närkontakt.

Dessutom har jag ryckningar i ögat. Har haft det de senaste 45 minuterna. Det började med ett litet vanligt standardryck sen började även övre ögonlocket rycka, hela högra ögat liksom vibrerade. Nu är det bara undre delen som rycker, bautastort! Det rycker ända upp till pupillen så ibland ser jag en skinnklump komma flygandes. Jäkligt irritersamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0