- Klassfest

Klassfesten igår var mycket trevlig, säga vad man vill om den men personerna var ju några av de bästa i alla fall och det här måste göras om. Vissa får ju skämmas på måndag dock men det blir ett hett samtalsämne. Det är alltid lite roligt när man rör om i grytan. Jag håller på att söka upp lite bilder från detta som troligen kommer senare.


Jag ska jobba i morgon så det här blir en lugn afton, tänkte titta lite på Mr Magoriums wonder emporium och äta dumle. Jag missade Tack gode gud ikväll och vem som vinner stjärnor på is. Men jag ska uppdatera mig lite senare. Tur i alla fall att det blev Alice och Kevin till finalen. Nu tar Kevin hem det här.


Jag vet att alla har hört den här låten, men det var länge sen den gick på radion en gång i kvarten och när jag sitter på jobbet blir jag alltid full av julstämning när de första tonerna av denna sipprar ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0