- Klassfest igen

Klassfesten igår var sjukt rolig, jag kände att det inte var nåt jag skulle gjort annorlunda och det händer faktiskt inte ofta vill jag medge. Det är helt otroligt vad mycket närmre vi blivit varandra i klassen under den här terminen. Känner på mig att nästa kommer bli ännu bättre.

Jag sitter barnvakt ikväll, till mina småsyskon. Vincent snurrar runt så han lär spy snart och Ida äter brända popcorn med ett kilo salt på, jag orkade nämligen inte hjälpa henne poppa.

Nu sitter Vincent och gnäller, ska ge han fika och sen lägga han. Så det blir lite trivsamt här i huset.

Jag vill bara visa ännu en bild som kan jämföras med detta.


Hahahhahah. Samma ställe, samma lyckliga tu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0