- Åt rätt håll

Jag var ju hos doktorn och tog blodprover och sånt där igår, fick reda på att jag hade 7,1 istället för 8,3 vilket i alla fall är åt sätt håll. Nu ska jag bara undvika socker så ska nog detta gå bra.

På vägen hem efter jobbet igår så satte jag mig bredvid två killar (det var typ fullt) som satt i militärbrallor och 70-talsjackor och snackade om hur man lättast slog ner folk. Dom gick nån typ av Ninjutsu eller vad det heter och verkade mestadels lite utvecklingstörda. Dessutom luktade dom äckligt. Jag satt där och lyssnade på hur många håll det går att bryta en handled åt och hur man lättast tar sig upp samt svingar en människa om nåt går fel i 20 minuter. Lärorikt? Nja. Jag satt mest där och var lite smått livrädd.

Imorgon är det jullov! Så sjukt härligt. Vi ska visa upp våra julkort vi gjort i flash och fika på första lektionen sen drama och sedan slutar vi. Då blir det till att åka hem en sväng sen till Erika och sist men inte minst; julfest hos Niklas.

Back on track.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0