-

Just nu vill jag bara gå och lägga mig under en stubbe nånstans. För ett litet tag sen var allt perfekt, planer på mys i morgon med några från klassen framför Idolfinalen då Kevin kommer vinna, fika med glada kamrater, julstämning, nygjort kemiprov och inga mer läxor innan jul. Sen ringde mamma och allt förstördes.

För bara några få veckor sedan
så var jag fullt frisk och hade ingen aning om att mitt blodsocker låg dubbelt så högt som normalt. Nu blir det hälsokontroll för tredje gången och ännu mer sprutor. Får jag diabetes, då dör jag.

Kommentarer
Postat av: cäcilaja

jag tillåter inte att du skulle få diabetes, and that's that! då var det avklarat liksom - du har inte det, för jag har bestämt det.

2008-12-11 @ 18:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0