- Tisdag

Hallå.
Jag är mycket mycket sjuk. Har varit på hälsocentralen två gånger och tagit alla möjliga prover, nu blir det doktor bååth istället. Min sista utväg är akuten och jag ska fan ha medicin. Jag vill bli frisk till Turkiet. Fickmig en liten överraskning när jag såg min vän Mårtens sjuka ansikte visa sig i bakgrunden när jag stod och snöt mig vilt nere på sjukan. Han fick banne mig medicin, och just den sorten jag ville ha. Dela?

Sen har jag bestämt mig för att jobba också, första och enda gångerna denna månad. Inte mycket skramel i fickorna i September inte, hur skall detta sluta.

Mina goda vänner Maria och Linnea är här och håller mig lite sällskap, vi ska snart se Never been kissed som går på trean ikväll. Men alltså allvarligt, jag fick se ett par upprörande sms från en av mina vännor nyss, man bara undrar hur vissa orkar. Är verkligen tjejer så här? Okej, man får väl diskutera, men man ska fan inte ta upp nånting och tjaffsa med andra för att sedan inte kunna stå på sig och få det till att det är den andra som är "påhopparen". Sedan är det väl upp till var och en vad man tycker är värt att bråka om.

Nu film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0