- Tisdag

Sjuk sjuk sjukt sjukt irritersamt. Jag åkte till jobbet i morse hal tio, jobbade till sju och sen upptäckte jag att jag inte skulle jobba idag! Alltså, det är så sopigt gjort att jag inte vet var jag ska ta vägen.

Jag kollade på OS igår, eller om det nu var igår. Jag knäppte på precis då Susanna skulle springa häck, och ramlade på första :( Hon såg så ledesn ut efter att man nästan fällde en tår. Men det jag tänkte på var att dom är så muskulösa. Kvinnor som ser ut så; med breda axlar, magrutor och fettoarmar, ser ut som män.
Sen kom diskus. Och de är muskulösa på ett helt annat sätt. Och det ser också bara maskulint ut.
Min fundering: Muskler=Män ? Kvinnor ska bara vara smal och fit. Så fort jag ser en tjej med mycket muskler tänker jag är det där en kille eller en tjej?
Men ser man en bodybuilder så tänker man ju inte sexig brud (okej, det finns de som gör det med) man tänker; var gick det fel.
De har inga bröst. Jag får skriva sånt här i min blogg. I alla fall innan jag blir störst.

Jag ska se vad som blir till middag. Kokt ägg på knäckebröd eller Pizza?

Kommentarer
Postat av: maria

maria = bodybuilder = sexig brud

sexig brud = maria = bodybuilder



GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

2008-08-19 @ 20:50:23
URL: http://mariagrape.blogg.se/
Postat av: F r i d a S u n d b e r g

Håller med dig Madde. Ta pizza!

2008-08-19 @ 23:07:17
URL: http://bubbennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0