- Söndag

Jag ligger och mumsar godis. I morgon börjar skolan och jag vill inte! Kan trösta mig med att jag har roligare lektioner än förra året och att jag ska till Linnea i morgon. Var med Mårten, Manuel, Lisa, Johanna och Linnea en sväng idag så Linnea fick öppna sin present! För alla er som undrat var det O.C fjärde säsongen så nu blir det maraton :D har längtat som en tok efter det så tillslut var jag tvungen att köpa.

Jag har verkligen saknat gänget, känns som det var evigheter sen jag var med alla. Måste planera in dem bättre i år med jobb och allt. Kontroll.

Jag vill ha jul. Det bästa med vintern är slalom, julafton och stjärnorna. Allt är så mysigt bara det inte är slask. Jag behöver en man! Det är nåt man saknar dessa tider.
Idag när jag rejsade lite moped hem till Mårten sjöng jag lite jullåtar (synd att man inte kan hela texterna, det blev ett typ av medley) och då höll jag på å dog. Dessutom körde jag nästan över en grävling, jag höll på att kissa på mig. Jag måste verkligen fixa bättre lyse, pannlampa?

Liten söt yranbild :) Och det som ska tynas i morgon.

Kommentarer
Postat av: maria

jag hatar den där bilden på mig av hela mitt hjärta.

plus att jag ska bränna bilder till dig nu!

2008-09-01 @ 18:51:07
URL: http://mariagrape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0