- Söndag

Jag har jobbat, kom nyss hem. Jag slog personligt rekord igen med 217 besvarade sms. Dessutom har jag lärt mig svara på sms på min mobil samtidigt som jag gör det på datorn, automatiskt vem är, men ändån ;)
Min mobil tog slut på batteri också, inte hela världen  kanske, men jag skulle ju hem själv i mörkret också. Trodde det skulle komma en mördare när jag gick genom pisstunneln här nere. Men som tur var så gick en ung herre av på samma hållplats och skulle samma väg så jag gick så nära honom som möjligt för att inte se så ensam och sårbar ut. Nu kanske ni tänker att han lika gärna kunnat vara ett äckelpäckel och hur skulle jag kunna veta det? Det visste jag inte, men han såg trivsam ut så jag tog chansen. Men fort gick han. Banne mig.

Jag har tänt ljus och sitter här och längtar så jag dör till klockan blir efter 00.00, jag ska nämligen äta en tårtbit som min syster snällt har lämnat kvar i kylen. Efter klockan 00.00 har jag klarat mig utan godsaker i 52 timmar. Det är bra gjort. Man vill ju inte ha hål i tänderna. Har dessutom tre stycken redan som ska lagas i september. Okej, okej, jag vill inte bli Mange 9år heller- internskämt.

Det här med bloggen, jag måste börja med lite projecering. Jag menar, vad är annars nyttan? Jag satt idag och skrev upp lite idéer och jag har faktiskt en plan! Två till och med, men jag måste bestämma mig för en.

  • Den första känns roligare
  • Den andra är långvarigare
Men vadå? Jag är absolut för roligheter, och jag är möjligen ingen långvarig bloggare. Nejmen! Vad är det jag säger.. jag ska ju bli Sveriges största bloggare. Kan ni se var detta leder?

Nu ska jag duscha. Bye's.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0