- Söndag

Nu har jag inte skrivit här på ganska länge, har inte varit så pigg på det. Men nu tänkte jag skriva ett par rader. Det har varit Storsjöyran här i Östersund! Det bästa på året. Nu känns det dock som att sommaren är över och skolan väntar. Men jag och Maria har ju en vecka i Turkiet som väntar också :)

På onsdag eller Torsdag kommer min syster hem från Malta och ska ha tillbaka lägenheten som jag fått lånat i tre veckor, det är synd. Så himla fin lägenhet. Men jag åker i alla fall direkt till min andra systers lägenhet och bor där medan hon bor hemma på obestämd tid. Sköönt. Hela min garderob tar jag med mig också.

Idag ska jag åka till Linnea och sova där. Sedan blir det väl jobb resten av veckan. Idag har Jag Maria och Linnea suttit inne hela dagen och tittat på film, utom när vi gick till macken och köpte godis.

Yran - Fredagen var absolut bästa dagen; men torsdag och lördag var ju inte tråkiga heller :)
Bäst var; Magnus Uggla, ingen får igång en publik som han. Han har inte heller en enda låt man inte kan sjunga med till. Annat bra; Lars Winnerbäck, Blondie, Håkan Hällström, Presidentens tal, kolbulle och karusell.
Inte bra var; dåligt humör och värre väder.

Nästa år ska vi spendera tiden i en lägenhet på stortorget, så vi går in gratis ;)



Saknar dig.

Kommentarer
Postat av: F r i d a S u n d b e r g

Ska vi det? Hade inte jag någon aning om. Haha jag känner att jag bjuder in mig själv lite här. Men årets yra var grym! Snygga var ni tre brudar må jag säga.

2008-08-19 @ 23:13:32
URL: http://bubbennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0