- Onsdag

Jag och Maria är så jävla sjuk. Ligger nerbäddade i soffan med massa vatten och fjärrkontrollen. Jag hatar att vara sjuk! Dessutom känns det som att jag har nåt redigt fel på halsmandlarna och jag blir nojjig över att det kanske inte blir bra till Turkiet :(

Idag är det sista dagen i lägenheten också. Men det är okej, längtar otroligt mycket hem till min säng, mitt rum, min tv och ett kylskåp proppfullt med mat! Detta på grund av den bortsprugna orken och uppsvällda halsen, annars hade jag varit totalt förstörd över att behöve lämna denna trevliga lya.
Skönt bara att jag slipper snor och hosta. Maria nyser så det flyger köttbullar ur näsan.

Ikväll är det min favorit tv-dag! Jag fick en extra överraskning också, dubbel avsnitt av project runway :D Plötsligt känns det inte så jobbigt att ligga svettig och ful i soffan med två katter och en hårig Maria.
Vi städade lägenheten igår, men så fort vi blir hungriga ser det ut som en påse skit här igen. Väntar bara på ett sms från syster då vi måste ta oss ett städryck.

Ja, ja. Back to bed.
Bye's

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0