- Onsdag

Nu sitter jag hemma och tittar på The Hills. Har packat och är ready to go.  Längtar som en tok. Det blev i alla fall en lång grå myströja, perfekt på flyget, Den har korta ärmar så det inte blir för varmt när man kliver av i varma Turkland. Känns bra att jag och Maria kommer glida runt på badmadrasser i 35 grader medan alla andra sitter fast i skolbänken. Men var inte ledsna, ni kommer få mms av oss!

      

Köpte en present till Linnea, min godaste kamrat. Kände att hon behövde en, Kan inte berätta vad det är, det får ni veta när jag är tillbaka och hon har öppnat det :) Det bästa som finns (efter mat) är ju att ge bort presenter som personen verkligen kommer tycka om.

Jag har funderat på Cykelpoliser. Vad gör dom när dom ska ta med en person till häktet? Kallar på förstärkning, förstås. Men vore det inte sjukt kul om dom satte upp boven på pakethållaren och trampade iväg? Skulle jag göra i alla fall, man tar väl varje chans man får till lite mortion.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0