- Onsdag

Snart börjar skolan.

Positivt: Det blir slappare än förra året, Jag har virtuell design och bild vilket jag tycker är kul och jag kommer därför trivas, Alla har val vilket betyder att klassen inte kommer vara så mycket med varandra och till sist Jag kommer ha nåt att göra om dagarna.

Negativt:
Man måste kliva upp tidigt på morgonen, Det kommer bli jobbig att jobba och ha skola samtidigt, Måste passa busstider, Måste göra läxor, Äta äcklig skollunch, Ha orientering på idrotten, Ha fysik, Stå ut med Staffan, Titta på Håkan, Lyssna på Mange, Lukta på Lisa, Åka taxi när det blir vinter och sitta på skolan timmar innan alla andra kommer, Inte kunna slappa hela dagarna och göra vad man vill, Inte kunna vara med vänner sent in på natten utan att se ut som en svettig strumpa dagen efter.
Listan kan göras lång, men nu måste jag föda Linnea.

Mina damer, det är dubbel project runway ikväll också! :D Lycka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0