- Måndag

Jag vaknade upp i morse, tittade runt lite, tänkte somna om. Tills: det var en stor vattenpöl på golvet!
Jag fick förstås panik eftersom att jag hatar allt som betyder att jag måste anstränga mig i hushållet tidigt på morgonen. Gick och tittade, vad ser man? Hela frysen är tinad, mina paket isglassar är sås och all frost har ramlat ner. Det var nån jävel från systers fest i förrgår som stängt av den! Duktigt Madde, upptäcka det nu.

Jag funderar på att köpa en iPod nano, ska ju snart till Turkiet och sola 24/7 så hur härligt vore det inte med musik? Dessutom ska jag börja gym, så sant som det är sagt, och allt blir ju lättare med ett par svängiga toner.
Håller på och spanar lite nu, vill ha en rosa såklart men det känns för onödigt med 8gb så det blir nog en grå. Eller vad det nu är för färg, vit? silver? Ja, ja, man kan i alla fall gravera in en text! Vad ska det stå på min? Jag funderar på:



Idag belv det inget jobb, vilket jag hade önskat för det är så dåligt väder, men det blir nog stan med Maria, Frida och Erika. Sen hoppas jag på Linnea :) Kommer sakna henne medan jag är borta.
Dags för dusch och frukost! Bye's

Kommentarer
Postat av: F r i d a S u n d b e r g / maria grape

jag har en råsa/ maria.

men åtta gb är skönt att ha. då är det bara att lassa på med låtar eftersom!

2008-08-18 @ 17:42:31
URL: http://bubbennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0