- Måndag

Bra att jag stavade fel på Håkan Hellström och glömde Kent i förra inlägget. Ja, ja.

Jag har precis kommit hem från Linnea, det var en mysig kväll med hembakat tunnbröd, Brad Pitt och OC. Jag satt precis och kollade tv.nu då jag upptäckte att det är vänner ikväll! Det föll en tår och jag blev sugen på glass.
Jag saknar faktiskt Maria, helt otroligt. Jag har inte blivit less på henne även fast vi varit med varandra 24/7 den senaste tiden. Det är så tyst här utan henne och hennes unibrow. 18 dagar kvar till Turkiet!

Tänk om man fick bestämma sitt eget namn, vilken beslutsångest. Och skulle man inte bli lagom deprimerad i tonåren när man som 5åring bestämde sig för att heta Princess Consuela Banana Hammock.
I och för sig går det ju alltid att ändra. Tur.

Bye's

Kommentarer
Postat av: maria

jag saknar dig också kära vän! jag vill att du ska bli friskis nu. innan jag dör

2008-08-12 @ 02:27:07
URL: http://mariagrape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0