Klämdag

Idag är det klämdag eftersom att det är nationaldagen imorgon men det spelar egentligen ingen roll för oss eftersom att Jeppe och jag har semester hela denna vecka. Tanken var att vi skulle sitta i en stuga vid havet just nu men det blir senare i veckan istället för jag är förkyld.
 
Jag tänkte berätta lite om helgen som var, jag har väntat och planerat den i över en månad eftersom att Jesper fick en helg i Sundsvall av mig i present. Vi bodde så klart på Knaust och åkte ner i fredags. När vi kom fram så överraskade jag Jeppe med att ha förbeställt roomservice och sedan spenderade vi kvällen på hotellrummet vilket var behövligt då jag var riktigt förkyld. Hade ingen smak så missade både middagen och frukosten. Lagom deppigt. Dagen efter var vi på stan och birsta och sedan övertalade jag Jesper att följa med och bowla vilket inte han var sugen på alls men jag var ju så pepp på att göra någon akritvitet, vad han inte visste var att 10 av hans/våra kompisar var på bowlinghallen och skulle överraska honom! Det blev så lyckat och han förstod ingenting men blev sjukt glad. Så därefter bowlade vi och sedan åt vi middag och körde en ordentlig utgång. Jag är så glad att alla ville åka ner och överraska Jesper och att det blev en sån rolig dag och kväll!
 
Dagen efter hade jag fått tillbaka smaken och kunde njuta av en ordentlig frukost på hotellet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0