Semester

Jag har haft semester i 2 veckor nyss, hade min första arbetsdag idag och det var inte så ångedtfyllt som jag trott. Kanske trivs bättre på jobbet än jag fått för mig.

Har i alla fall haft en jättebra semester med otroligt fint väder. Det har varit utomlandsvärme här hela månaden och det ska fortsätta så i augusti med, så härligt!

De första dagarna var jag och Jesper nere i Stockholm och hälsade på faster Lilian! Pappa, Vincent och Ida var där samtidigt. Vi gick på Gröna Lund, åkte till Årsta havsbad och hängde lite i stan.

Sedan åkte vi hem lagom till att stråket och yran började. Yran var faktiskt bra i år, såg långt fler artister än jag brukar och jag hade inte ens tänkt gå först. Det blev Medina, Kartellen, Veronica Maggio, Icona Pop, The Fooo, Labyrint, Presidenttalet och The Prodgidy.

Utöver det har vi badat, grillat och chillat.

Ja just det! I lördags var jag dessutom på dop för världens finaste lilla Juni ♡

Långt inlägg som täcker 2 veckor det här, i nästa blir det bara bilder på det samma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0