- 6 september 2011

Det blev inget inlägg igår men jag tänkte passa på att ladda upp lite bilder nu när jag sitter på skolan. Jag kom på att vi hade inlämning av alla drafting uppgifter idag och det var två stycken jag inte gjort så jag gjorde dom lite snabbt igår. Sen idag när jag skulle lämna in allt så upptäcker jag att jag lämnat dom som var klara för länge sen hemma. Så var jag tvungen att åka hem igen och hämta det, fett jobbigt, men nu är det inlämnat och godkänt och klart. 

Ja men presentationen igår då? Det gick hur bra som helst och läraren var skitnöjd. Hon sa att jag var ready to leave the nest och att hon hade respekt för mig och att hon var speciellt imponerad över att jag lärt in design språket så bra för att vara en internationell student då engelska inte är mitt förstaspråk. Gissa om jag blev stolt dårå? 

Här kommer bilder, lägger upp presentationen bara sen kan jag lägga upp mer närbilder och så där sen när jag kommer hem för jag måste konvertera allt från pdf till jpg och det orkar jag inte nu.





























Haha stavade fel på overlook. Typiskt.







Kommentarer
Postat av: Ingela

Vad snyggt det blev :)

2011-09-06 @ 09:18:55
Postat av: Lilian

Jätte kul för dig,hoppas du är stolt över dig själv nu och över vad du åstadkommit!!!Det blev ju hur snyggt som helst :) Kul med den feedback du fick av läraren,kram Lilian

2011-09-06 @ 20:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0