- Torsdag

Alltså torsdagar är nog den segaste dagen, och måndagar så klart. Och söndagar kan vara rätt tråkiga dom med. Eller egentligen är alla dagar utom fredag och lördag rätt trista. Men torsdag alltså, då längtar man ju bara till fredag. Jag skulle kunna sova hela den här dagen så att det blev fredag snabbare.

Fast det kan jag inte. Nu är det slut på latandet för idag har jag saker att göra! Tillexempel så måste jag

nä jag har visst inget att göra idag. Orkar inte åka in på stan heller och slösa bussbiljetter på att sitta och snacka med Diego i tre timmar i fulvädret. Alltså han jobbar typ med att gå runt med en skylt med reklam på, fast han sitter bara utanför engelska skolan och snackar så jag tror inte det där företaget får så många kunder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0