- Deppo

Nu har jag varit ute och gått lite, testade också på att springa men jag klarade bara två varv sen ville jag dö. Jag gick uppe i parken ovanför huset här, den är inte så stor dock. Inte stor alls.

Så skulle jag ta med mig nyckeln till huset men hade ingen ficka så jag knöt fast den i skosnöret, så brukade jag alltid göra när jag gick på gym förut. Men jag var asrädd att jag skulle tappa den så jag knöt en knut sen nyckeln sen en dubbelknut sen en dubbelrosett. Nyckeln satt ju kvar men det tog 45 minuter att få lös den igen.

Duschade precis och nu ska jag göra lite mer läxor.
Funderar på att orka åka till stan och va med Diego ikväll, men så fort jag kollar ut genom fönstret blir jag deprimerad.



Jag har fått för mig att inläggen blir lite roligare med bilder. Synd bara att bilderna är helt orelevanta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0