- Lägenheten

Jag är hemma! Har varit det i två dagar. Men idag packar jag ihop lägenheten och flyttar hem till mamma. Det blir mycket omställningar just nu men jag börjar vänja mig.

Jag tror det här lovet kommer bli otroligt roligt, vi ska vara med "gänget" så mycket som möjligt. Åka skoter, se på film och sånt som på den gamla goda tiden. Men inget slår förra året då jag och Linnea bodde i Edsåsdalen både på sport- och påsklovet. Hennes familj har stuga där, precis vid backen, så vi klev upp, tog på oss skidorna och åkte ut i backen varje dag hela dagen. Sen kom resten av våra kompisar upp så lånade vi en stuga i typ fyra dagar och levde på prinskorv. Jag saknar det.

Vi ska åka upp i år också. Det blir nån helg nu efter lovet, så bor vi i Linneas stuga. Mys!

Igår var Simon och David här, det var roligt. Sista kvällen i lägenheten. Kommer sakna att bo här, speciellt eftersom att Joel är min granne. Måste kanske skriva ett avskedsbrev till han.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0