- Ingenting

Jisses, det var länge sen jag skrev här sist. Inget roligt har hänt dock. Jag vill ha sommar, vad mycket bättre min blogg var i somras, då hände det saker mest hela tiden.

Idag ska jag och Maria gå på bio och se Shopaholic, det ska bli skoj eftersom vi båda har läst alla böckerna. Dessutom har jag börjat läsa Twilight-serien. Väligt mycket kärlek måste jag påstå.

Imorgon ska jag till min syster och umgås. Hon ska få barn så jag håller på att planera en babyshower, det är svårare än vad man tror! Hon ska få se lite idéer jag har, dock är dom inte så utvecklade. Sen blir det kalas! Hemma hos Nisse. Det var skoj sist vi var där så jag hoppas det blir samma igen. En sak måste jag minnas: låt bli mobilen. Jag ringer allt för mycket till allt för många när det är fest.

Jag ska uppdatera mer i veckan. Mina halsmandlar är stora som bandybollar så det gör så jävla ont. Kan inte sova om nätterna. Jag tror det är Linnea som har smittat mig. Hennes är ju det också nåt fel på. Hon äter Kåvepenin. Eller hur det stavas. Men jag minns inte vad det var det hette som hon hade, det var inte kötelfeber men nåt sånt där liknande.

Aja, jag får väl återkomma. Inte för att det var intressant kanske.

Kommentarer
Postat av: johanna

haha jag råkade skriva fel såg jag ;)

2009-03-30 @ 17:34:43
URL: http://johansa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0