- Sommarlov!

Jag sitter och skriver med Lukas som har tagit studenten och är apfull, synd att han bor i Ö-vik. Grattis i alla fall heto!
Ikväll firar vi sommarlov, men jag är lite osäker på vad jag vill göra faktiskt. Hade ju planer med Lisa men jag vill åka till Lit och lyssna på Mattias och träffa alla små sexor som tydligen redan blivit nior och går ut idag. Dock kan jag inte lämna henne ensam ju :) Så vill jag ju vara i stan också.
Hittade nyss en klänning som jag aldrig använt, men som syster har använt två gånger. Bad mamma sy in den så tänkte jag ha den ikväll men sen upptäckte jag två misstänksamma fläckar så jag var tvungen att handtvätta den en snabbis och torka men nu är den helt ratig och konstig så jag vill typ ta pyjamasen på mig ikväll. Blir så less.

Å fyfan vad bra att du påminde mig! Jag måste föra över pengar.
Vadå schizo?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0