- Som förr

Igår var jag hemma hos Mårten med Niklas och Johanna Landgren var också där en sväng. Först kollade vi på 2 ½ men, sen försökte jag och Niklas övertala Mårten att vi skulle dra in till stan men han var inte vidare pepp på det så vi åkte hem till Niklas och hämtade fika istället, sen åkte vi tillbaka till Mårten och tittade på Mirrors. Fyfan, jag höll på att dö. Älskar skräckfilmer när man hoppar till och kissar i brallan varannan scen.

Nu blev jag plötsligt sjukt sugen på yoghurt så jag måste ta och äta lite frukost. Jag funderar på att avsäga min vänskap med Jarmo, ni vet från Robinson, på facebook. Han skickar page suggestion vareviga dag om hans jävla fan site och jag vill inte vara med på den. Men han fortsätter hetsa. Ett nej är ett nej, för helvete gubbe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0